Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Mukama, Evode"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nsabayezu, Ezechiel, Iyamuremye, Aloys, Nungu, Leonard, Mukiza, Janvier, Mukama, Evode, Niyonzima, Francois Niyongabo
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Sep2023, Vol. 28 Issue 9, p11793-11817, 25p
Autor:
Habimana, Olivier, Nduwingoma, Mathias, Ndayambaje, Irénée, Maniraho, Jean Francois, Kaleeba, Ali, Kamuhanda, Dany, Mwumvaneza, Evariste, Uwera, Marie Claire, Ngiruwonsanga, Albert, Mukama, Evode, Ntivuguruzwa, Celestin
Publikováno v:
Rwandan Journal of Education; 2023, Vol. 7 Issue 1, p119-132, 14p
Autor:
Mukama, Evode
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2010 49(1):1-9
Autor:
Tondeur, Jo, Petko, Dominik, Barma, Sylvie, Christensen, Rhonda, Drossel, Kerstin, Eichhorn, Koos, Knezek, Gerald, Mukama, Evode, Schmidt-Crawford, Denise, Starkey, Louise, Thabano Nleya, Paul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::ab08d6b880b64135f9393b3a3c72d013
https://doi.org/10.5167/uzh-199150
https://doi.org/10.5167/uzh-199150
Autor:
Mukama, Evode
Publikováno v:
International journal for research in vocational education and training, 1, 2, 125-142
This paper depicts a study carried out in Rwanda concerning university students who participated in a contest to produce short documentary films. The purpose of this research is to conceptualize these kinds of technology-based learning projects (TBLP
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/42357
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2019, Vol. 14 Issue 7, p61-79, 19p
Autor:
Mukama, Evode1 e.mukama@ur.ac.rw
Publikováno v:
Journal of Religious & Theological Information. 2018, Vol. 17 Issue 1, p22-32. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.