Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Muhammad, Lakhi"'
Autor:
Mashkoor, Maria, Muhammad, Lakhi
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2023, Vol. 48, Issue 9, pp. 917-932.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-05-2023-0074
Autor:
Mashkoor, Maria1 maria.mashkoor@cust.edu.pk, Muhammad, Lakhi1
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-16. 16p.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 33, Issue 5, pp. 1437-1460.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-08-2020-0808
Autor:
Muhammad, Lakhi, Sarwar, Aisha
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management October 2021 99
Autor:
Sarwar, Aisha, Muhammad, Lakhi
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020, Vol. 33, Issue 2, pp. 513-533.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-01-2020-0051
Autor:
Sarwar, Aisha, Muhammad, Lakhi
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 32, Issue 1, pp. 230-248.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-01-2019-0046
Autor:
Muhammad, Lakhi, Gul-E-Rana
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2020 52
Do service firm employee and customer relations matter for customer forgiveness in service recovery?
Autor:
Muhammad, Lakhi, Gul-e-Rana
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 31, Issue 4, pp. 1216-1232.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-09-2018-0355
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2017, Vol. 29, Issue 5, pp. 1036-1054.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2016-0193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.