Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Muhamad, Nazlida"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2023, Vol. 15, Issue 1, pp. 192-220.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-05-2022-0156
Autor:
Jumani, Zulfiqar Ali, Muhamad, Nazlida
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 11, pp. 2771-2797.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2022-0177
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 14, Issue 3, pp. 775-798.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-11-2020-0352
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2022, Vol. 14, Issue 3, pp. 486-503.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQSS-08-2021-0115
Autor:
Islam, Shahidul1 (AUTHOR) shahidul149.du@cou.ac.bd, Muhamad, Nazlida2 (AUTHOR), Leong, Vai Shiem2 (AUTHOR), Sumardi, Wardah Hakimah2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. Jul-Sep2024, Vol. 36 Issue 4, p383-398. 16p.
Autor:
Islam, Shahidul, Muhamad, Nazlida
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2021, Vol. 28, Issue 6, pp. 2047-2074.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-07-2020-0384
Autor:
Muhamad, Nazlida
Although religion is an important cultural force that shapes consumers' values and norms, the taboo stigma attached to the investigation of religion's influences in marketing areas has limited the knowledge about how religion influences consumers' de
Externí odkaz:
http://theses.library.uwa.edu.au/adt-WU2009.0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2018, Vol. 10, Issue 2, pp. 633-652.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-02-2018-0038
Publikováno v:
British Food Journal, 2018, Vol. 121, Issue 1, pp. 199-217.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-02-2018-0118