Zobrazeno 1 - 10
of 574
pro vyhledávání: '"Muehling, Darrel D."'
Autor:
Kareklas, Ioannis, Muehling, Darrel D.
This book discusses a variety of topics related to organic food production, consumption, and promotion. Written by experts in each of these fields, this book will interest consumers, academicians, marketing practitioners, as well as policy makers. My
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2019 98:33-49
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2018 82:90-102
Autor:
Zhao, Guangzhi1 (AUTHOR) gzhao@loyola.edu, Muehling, Darrel D.2 (AUTHOR), Kareklas, Ioannis2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Fall2014, Vol. 43 Issue 3, p244-255. 12p.
Autor:
Muehling, Darrel D., Sprott, David E.
Publikováno v:
Journal of Advertising, 2004 Oct 01. 33(3), 25-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4189264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muehling, Darrel D.1 (AUTHOR), Pascal, Vincent J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Summer2011, Vol. 40 Issue 2, p107-122. 16p. 3 Black and White Photographs, 2 Charts.
Autor:
Bolls, Paul D.1, Muehling, Darrel D.2
Publikováno v:
Journal of Advertising. Winter2007, Vol. 36 Issue 4, p35-47. 13p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Laczniak, Russell N.1, Muehling, Darrel D.2
Publikováno v:
Journal of Advertising. Sep93, Vol. 22 Issue 3, p59-74. 16p. 1 Diagram, 5 Charts.
Autor:
Muehling, Darrel D.1
Publikováno v:
Journal of Advertising. 1987, Vol. 16 Issue 4, p43-49. 7p.