Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Muehlbacher, Franziska"'
Publikováno v:
Social Psychology of Education; Dec2024, Vol. 27 Issue 6, p3369-3398, 30p
Publikováno v:
Higher Education (00181560). Apr2023, Vol. 85 Issue 4, p819-835. 17p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muehlbacher, Franziska1 (AUTHOR) franziska.muehlbacher@plus.ac.at, Hagenauer, Gerda1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Feb2024, p1-19. 19p. 2 Illustrations, 3 Charts.
Emotion regulation, as an important facet of teachers self-regulatory competence, not only influences teachers well-being (e.g. their affect) but also the quality of classroom interactions. This study examines how teachers affective styles of suppres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3941::e13ddc0791c1ebdab2fefc1b15d139b9