Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Muddle, Sarah"'
Autor:
Jones, Bradley1, Muddle, Sarah1, Jenkins, Tom1, Kitapci, Nice1, Jacobsen, Pamela1 pcj25@bath.ac.uk
Publikováno v:
Psychology & Psychotherapy: Theory, Research & Practice. Sep2023, Vol. 96 Issue 3, p778-792. 15p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muddle, Sarah1 (AUTHOR) s.l.muddle@bath.ac.uk, Jones, Bradley1 (AUTHOR), Taylor, Gemma1 (AUTHOR), Jacobsen, Pamela1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Intervention in Psychiatry. Sep2022, Vol. 16 Issue 9, p958-978. 21p. 2 Diagrams, 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
Muddle, Sarah1 slm82@bath.ac.uk, Rettie, Hannah1, Harris, Olivia1, Lawes, Anna1, Robinson, Ross1
Publikováno v:
Journal of Family Therapy. May2022, Vol. 44 Issue 2, p239-249. 11p. 4 Diagrams.
Autor:
Muddle, Sarah1 slm82@bath.ac.uk, McElwee, Jennifer2, Vincent, Regine2, Birdsey, Nicola1, Best, Lara2
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Mar2022, Vol. 50 Issue 1, p19-28. 10p. 2 Charts.
We aim to investigate the effects of directly manipulating response style to simulated voice hearing on subjective distress and sustained attention in a non-clinical population. Specifically, we aim to test the effect of mindful acceptance, where voi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2fe10c05b975df23c2d1adb4624dc5f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.