Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Mubanga M"'
Publikováno v:
Indonesian Journal of Educational Research and Technology, Vol 4, Iss 2, Pp 171-186 (2024)
Gone are the days when face-to-face teaching was the only dominant way of delivering education to learners worldwide. The advent of ICT has enabled the provision of enriched online learning experiences. Since the beginning of 2020, the role of ICT in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86450192de394e79b0585e7333954904
Autor:
Benjamin H. Chi, Thankian Kusanathan, Michael J. Vinikoor, Mwangelwa Mubiana-Mbewe, Aybüke Koyuncu, Kanguya T, Sharma A, Mubanga M
BackgroundThough antiretroviral therapy (ART) is widely available, HIV positive pregnant women in Zambia are less likely to start and remain on therapy throughout pregnancy and after delivery. This study sought to understand readiness to start ART am
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b3e0201d589b8982328e77d3e8439f3b
https://doi.org/10.1101/2020.11.07.20227637
https://doi.org/10.1101/2020.11.07.20227637
Autor:
Beatrice Matafwali, Mubanga Mofu
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 4, Iss 3, Pp 391-405 (2023)
Indigenous play activities are crucial to cross-cultural knowledge and practice and are gaining ground as a pedagogical approach in early childhood education settings. The study aimed at systematically documenting culturally and developmentally appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8944f4beb86b4604abd885e91453927d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 4, Pp 404-414 (2023)
In the past few years, there has been a shocking rise in the rate at which teachers are abandoning the teaching profession. What is more disturbing is the scenario that the numbers appeared to be increasing daily. This research used a mixed-method ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81cad98796274b0792982cbe9a440867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mubanga Mpundu, Onkabetse Bopape
Publikováno v:
International Journal of Economics and Financial Issues, Vol 12, Iss 5 (2022)
The agricultural sector is important in South Africa because it contributes approximately 2.53 percent to the country’s Gross Domestic Product. Agriculture can contribute significantly to economic growth, by means of food production and job creatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9124916c3714011bc8bc433d057ec2f