Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mušanović, Jelena"'
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2023, Vol. 28, Issue 4, pp. 582-598.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-07-2022-0085
Autor:
Čuić Tanković, Ana, Mušanović, Jelena
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management September 2022 25
Autor:
Borodo, Adam, Dębicka, Olga, Fengler, Maria, Markiewicz, Magdalena, Reszka, Magdalena, Dorčić, Jelena, Fruk, Lorena Dadić, Mušanović, Jelena, Buzan, Elena, Urzi, Felicita, Pöntynen, Riitta, Gustavino, Bianca, Mattarocci, Gianluca, Montesano, Carla, Orazi, Alma, Silvia-Ștefania Maican, Muntean, Andreea, Pastiu, Carmen
The recent research on the challenges of online education highlights the need for innovative solutions that address the unique issues that arise in this mode of instruction. The aim of the activities in Intellectual Output 3 is to develop such innova
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a8a4965d520e8c29753b0cd47ff5b7c1
This paper forms a part of a wider body of work investigating social media communication changes of luxury hotels in Italy, during and post COVID-19 pandemic. It reports on the initial findings of the analysis of visual content featured on Facebook f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b3b5461f0e211e9adff931240701fff6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buzan, Elena, Debicka, Olga, Dadić Fruk, Lorena, Iacolina, Laura, Dorčić, Jelena, Mušanović, Jelena, Maškarin Ribarić, Helga, Urzi, Felicita
The COVID-19 pandemic situation has had a significant impact on the regular delivery of education in the academic community. High Education Institutions (HEI)around the world were forced to transform their teaching systems into online type almost ove
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::2e091d26253aaaa54de220b0af7c5058
https://www.bib.irb.hr/1223542
https://www.bib.irb.hr/1223542