Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Mtega, Wulystan Pius"'
Autor:
Mtega, Wulystan Pius
The importance of agricultural knowledge systems (AKS) especially in rural communities cannot be overemphasized. AKS are important for creation, sharing and enhancing access and usage of agricultural knowledge. They link agricultural research and far
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/22964
Autor:
Mbughuni, Anna Shangwe1 (AUTHOR) asmbughuni@mzumbe.ac.tz, Mtega, Wulystan Pius2 (AUTHOR), Malekani, Andrew Watson2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Librarianship & Information Science. Sep2024, Vol. 56 Issue 3, p581-593. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mtega, Wulystan Pius
Publikováno v:
University of Dar es Salaam Library Journal; Vol. 16 No. 1 (2021); 3-20
The importance of mobile phones in communication cannot be overemphasized. This study investigated farmers’ usage of mobile phones in exchanging agricultural information. Specifically, it compared the level of usage of mobile phones and other commu
Autor:
Mwinami, Nolasko Victory1 mwinaminolasko@yahoo.com, Dulle, Frankwell W.1 fwdulle@sua.ac.tz, Mtega, Wulystan Pius1 wmtega@sua.ac.tz
Publikováno v:
Liber Quarterly: The Journal of European Research Libraries. 2023, Vol. 33 Issue 1, p1-28. 28p.
Autor:
Mwinami, Nolasko Victory1 (AUTHOR), Dulle, Frankwell W.1 (AUTHOR), Mtega, Wulystan Pius1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Agricultural & Food Information. 2022, Vol. 23 Issue 3/4, p71-94. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mtega, Wulystan Pius1 (AUTHOR) wmtega@sua.ac.tz
Publikováno v:
IFLA Journal. Dec2021, Vol. 47 Issue 4, p570-579. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.