Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Msuya, Erasmus A."'
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2023, Vol. 31, Issue 4, pp. 570-585.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-02-2023-0036
Autor:
Mohamed, Salim A., Msuya, Erasmus A.
Publikováno v:
Studies in African Languages and Cultures. (54):121-141
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=938228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Msuya, Erasmus Akiley
Publikováno v:
Umma: The Journal of Contemporary Literature & Creative Arts; 2024, Vol. 11 Issue 1, p80-108, 29p
Autor:
Msuya, Erasmus Akiley
Publikováno v:
Brazilian English Language Teaching Journal, Vol 7, Iss 1, Pp 94-108 (2016)
This is an exploratory account of English as a Foreign Language learning strategies used by Tanzanian secondary school students. Data were gathered from 70 EFL learners in two ordinary level secondary schools in Tanzania, through a questionnaire inve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6552caa54e24a259c1667d28c447d81
Publikováno v:
Umma: The Journal of Contemporary Literature & Creative Arts; 2023, Vol. 10 Issue 2, p62-87, 26p
Autor:
Msuya, Erasmus Akiley
Publikováno v:
Kioo cha Lugha; Vol. 19 No. 2 (2021); 173-191
The current study was exploratory in design. It sought to find out the criteria of naming and the meanings of names of Chasu speaking speech community belonging to the north dialect (excluding the Gweno). It involved Suya, Sofe, Ngofi, Shana, Vungi,
Autor:
Msuya, Erasmus A.
Publikováno v:
Kiswahili; Vol. 84 No. 2 (2021); 275-287
The present study assessed role of Kiswahili as Second Language (L2) in the attrition of Chasu as First Language (L1). It specifically sought to establish how Kiswahili use in home and school settings have resulted into reduced lexical competence in
Publikováno v:
Education Research International; 5/12/2023, p1-12, 12p