Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Msellem M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 8, Iss 1, Pp 100522- (2023)
This study was intended to examine the challenges and opportunities of ICT subject teachers in teaching ICT subjects to primary school students. The study was meant to answer the following questions: What are the challenges of implementing ICT in edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f15e9b9ac087450d9bb8c70e5425eb7f
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Amodiaquine (AQ) is a 4-aminoquinoline widely used in the treatment of malaria as part of the artemisinin combination therapy (ACT). AQ is metabolised towards its main metabolite desethylamodiaquine mainly by cytochrome P450 2C8 (CYP2C8). CYP1A1 and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1990ccbcf35e52e693284574fa2a7c54
https://hdl.handle.net/10400.1/11469
https://hdl.handle.net/10400.1/11469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.