Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mrazek, Pavel"'
Autor:
Mrazek, Pavel
Consumer lack of trust in online vendors and brands is identified as one of the biggest obstacles in the growth of e-commerce. This study examined how third-party product reviews help in building consumers trust, in consumers perception of product qu
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-04272010-160358/
Autor:
Mrázek, Pavel, Weickert, Joachim
Publikováno v:
In Journal of Visual Communication and Image Representation 2007 18(2):162-175
Publikováno v:
In Image and Vision Computing 2006 24(1):41-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mrázek, Pavel
Publikováno v:
In Journal of Visual Communication and Image Representation March 2002 13(1-2):313-323
Publikováno v:
Working Papers (William Davidson Institute) -- University of Michigan Business School. 2000, p1. 18p.