Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Mpofu, Nhlanhla"'
Autor:
Rittmann, Heinrich, Mpofu, Nhlanhla
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 10
Autor:
Mpofu, Nhlanhla
Teacher knowledge research in English as a second language (ESL) has tended to overlook the existence of Literature in English as a stand-alone subject. This study does not dispute the place of literature in language learning, but contends that the k
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/52954
Autor:
Adigun, Olufemi Timothy1,2 (AUTHOR) oadigun@unam.na, Mpofu, Nhlanhla3 (AUTHOR), Maphalala, Mncedisi Christian4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Sep2024, p1. 16p. 2 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mpofu, Nhlanhla
Publikováno v:
TESOL Journal; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-20, 20p
Autor:
Mpofu, Nhlanhla1 nhlanhla.mpofu@spu.ac.za, Maphalala, Mncedisi C.2
Publikováno v:
Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa. 2020, Vol. 16 Issue 1, p1-7. 7p.
Autor:
Mpofu, Nhlanhla1 nhlanhla.mpofu@spu.ac.za, Maphalala, Mncedisi C.2
Publikováno v:
Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa. 2018, Vol. 14 Issue 2, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MPOFU, Nhlanhla
Publikováno v:
International Journal of Language Studies; Jul2021, Vol. 15 Issue 3, p89-106, 18p
Autor:
Mpofu, Nhlanhla, Nthontho, Maitumeleng
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 15, No 4 (2017); 10290-10303
The purpose of this study is to explore the dispositions that pre-service teachers require in order to be effective practitioners. Pre-service teachers study a curriculum that equips them with the content, as well as the pedagogical, psychological an