Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Moynihan, Stefanie A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hurlburt, Russell T., Heavey, Christopher L., Lapping-Carr, Leiszle, Krumm, Alek E., Moynihan, Stefanie A., Kaneshiro, Cody, Brouwers, Vincent P., Turner, Dio K., Kelsey, Jason M.
Supplemental material, sj-pdf-1-pps-10.1177_1745691621990379 for Measuring the Frequency of Inner-Experience Characteristics by Russell T. Hurlburt, Christopher L. Heavey, Leiszle Lapping-Carr, Alek E. Krumm, Stefanie A. Moynihan, Cody Kaneshiro, Vin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4489f094f23064025e5dcba291d70467
Autor:
Moynihan, Stefanie A.
Although psychotherapy outcome studies sometimes use qualitative methods (e.g., interviews and traditional sampling methods), the majority of those studies rely mainly on quantitative methods (e.g., retrospective self-report progress-monitoring quest
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::545f26c8d68d0ff2fb3aa3e5ab958983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moynihan, Stefanie Alison
Self-report questionnaires that explore human experience sometimes produce substantially discrepant results from careful sampling-based methods such as Descriptive Experience Sampling (DES). One explanation is that questionnaires may not be inquiring
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0acd4195c0f4ae37462bbb3c1ee2d01b
Autor:
Marzell, Miesha1 miesha-marzell@uiowa.edu, Morrison, Christopher2,3, Mair, Christina4, Moynihan, Stefanie5, Gruenewald, Paul J.2
Publikováno v:
Journal of Drug Education. Mar2015, Vol. 45 Issue 1, p5-16. 12p. 1 Chart.