Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Movallali, G."'
Publikováno v:
Acta Medica Iranica, Vol 55, Iss 11 (2018)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The purpose of this study was to determine the effect of vestibular rehabilitation therapy program on the sensory organization of deaf children with bilateral vestibular dysfunction. This cross-sectional and analytic study was conducted on 24 student
Publikováno v:
Acta Medica Iranica, Vol 55, Iss 2 (2017)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
This cross-sectional study aimed to determine the reliability of static control evaluation with Synapsys Posturography System (SPS, Marseille, France) and to compare the static postural control of deaf children with typically developing children. Thi
Publikováno v:
Acta Medica Iranica, Vol 54, Iss 11 (2016)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The aim of this study was to compare the static and dynamic balance performance of deaf children with and without cochlear implants. This is a cross-sectional study of 145 school children, aged between 7 and 12 years comprising 85 children with conge
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.