Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Mouw, Jolien M."'
Publikováno v:
Learning Environments Research; Dec2024, Vol. 27 Issue 3, p453-476, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mouw, Jolien M.1 j.m.mouw@fsw.leidenuniv.nl, Van Leijenhorst, Linda1, Saab, Nadira2, Danel, Marleen S.2, van den Broek, Paul1
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Jan2019, Vol. 16 Issue 1, p66-81. 16p.
Autor:
Mouw, Jolien M., Fokkens-Bruinsma, Marjon, Verheij, Gert-Jan, Domenech, Josep, Merello, Paloma, de la Poza, Elena, Peña-Ortiz, Raúl
Publikováno v:
Proceedings of the 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’20)., 325-332
STARTPAGE=325;ENDPAGE=332;TITLE=Proceedings of the 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’20).
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
STARTPAGE=325;ENDPAGE=332;TITLE=Proceedings of the 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’20).
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
Many novice teachers have difficulties in selecting and applying effective classroom management strategies to prevent or diminish disruptive behaviors. Negative experiences with classroom management largely determine teacher wellbeing and early attri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::455b303fcb7fd5e1576195c8619583ef
https://doi.org/10.4995/head20.2020.11049
https://doi.org/10.4995/head20.2020.11049
Autor:
Mouw, Jolien M., Saab, Nadira, Janssen, Jeroen, Vedder, Paul, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Social Psychology of Education, 22(2), 383. Springer Netherlands
Social Psychology of Education, 22(2), 383-403. SPRINGER
Social Psychology of Education, 22(2), 383-403
Social Psychology of Education, 22(2), 383-403. SPRINGER
Social Psychology of Education, 22(2), 383-403
High-quality helping behavior is essential for effective peer interaction and learning. This study focused on ethnic group composition and the quality of group interaction as predictors of individual mathematics performance. Video-observations of 92
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f742d105d09e911ca79af4818cc9b93d
https://doi.org/10.1007/s11218-019-09482-w
https://doi.org/10.1007/s11218-019-09482-w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.