Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Mouser, David"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Hardy, Sukhavasi, Rushi C., David Aguilar Jr., Maria Villancio-Wolter, Mouser, David J., Sydney Geissler, Lindsey Nguy, Chow, Jacqueline K., Kaplan, David L., Schmidt, Christine E.
Publikováno v:
Lancaster University-Pure
Tissue scaffolds allowing the behaviour of the cells that reside on them to be controlled are of particular interest for tissue engineering. Herein we describe biomineralized conducting polymer-based bone tissue scaffolds that facilitate the electric
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d9bdde3f81dfcfb6772e8ea156d680cc
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/75443/
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/75443/
Autor:
Hardy, John, Khaing, Zin, Xin, Shangjing, Tien, Lee, Ghezzi, Chiara, Mouser, David, Sukhavasi, Rushi C., Preda, Rucsanda, Gil, Eun, Kaplan, David L., Schmidt, Christine E
Instructive biomaterials capable of controlling the behaviour of the cells are particularly interesting scaffolds for tissue engineering and regenerative medicine. Novel biomaterials are particularly important in societies with rapidly aging populati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______201::e507e800030fbbaec4c94ba1684f4116
https://doi.org/10.1080/09205063.2015.1090181
https://doi.org/10.1080/09205063.2015.1090181
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education; 2019, Vol. 60 Issue 2, p15-27, 13p
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education; 2017, Vol. 58 Issue 4, p110-125, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.