Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Mounzer, Wissam"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mounzer, Wissam1,2 (AUTHOR) wissam.mounzer@specped.su.se, Stenhoff, Donald M.3 (AUTHOR), Alkhateeb, Jamal M.4 (AUTHOR), Al Khatib, Amal J.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/2/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Mounzer, Wissam1,2 (AUTHOR) wissam.mounzer@specped.su.se, Stenhoff, Donald M.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Sep2022, Vol. 37 Issue 3, p169-178. 10p.
Autor:
Mounzer, Wissam1 (AUTHOR) wissam.mounzer@specped.su.se, Stenhoff, Donald M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Mar2022, Vol. 31 Issue 3, p807-818. 12p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mounzer, Wissam, Stenhoff, Donald M.
Supplemental material, sj-docx-1-foa-10.1177_10883576211073686 for Early Intensive Behavioral Intervention Program for Children With Autism in Syria by Wissam Mounzer and Donald M. Stenhoff in Focus on Autism and Other Developmental Disabilities
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e1eda39ff52b44aa94223935e04b9c4
Autor:
Mounzer, Wissam, Stenhoff, Donald M.
Supplemental material, sj-docx-2-foa-10.1177_10883576211073686 for Early Intensive Behavioral Intervention Program for Children With Autism in Syria by Wissam Mounzer and Donald M. Stenhoff in Focus on Autism and Other Developmental Disabilities
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3baa14ee53d0e9395b97858874109baf
Autor:
Mounzer, Wissam
In this study, we evaluated the effect of the Future Center Early Intensive Behavioral Intervention program on children’s skills longitudinally by sex, age, and diagnoses as dependent variables. Sixty-seven children ages 1–6 years and diagnosed w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______263::1d42695f7eda53dde55b02c8e0b28424
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-213489
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-213489
Autor:
Mounzer, Wissam
In this presentation we will describe the effects of prompting and modeling on imitation skills and eye contact of three Arabic-speaking children with autism spectrum disorder. A multiple baseline design with a withdrawal component was used to evalua
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______263::d9cc2d8738593ff252383f85c82830b5
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-213490
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-213490