Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Mountford, V.A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waller, G., Tatham, M., Turner, H., Mountford, V.A., Bennetts, A., Bramwell, K., Dodd, J., Ingram, L.
Objective\ud \ud Existing forms of evidence-based cognitive behavior therapy for eating disorders (CBT-ED) are relatively effective for nonunderweight cases. However, they are also expensive compared to CBT for other disorders. This study reports the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::97eeed8ee9fa8edb90ce0b033a38f05c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
OBJECTIVE: In the treatment research literature on other psychological disorders, there is a move towards session-by-session symptom measurement. The necessary measures need to be brief, focused on core features since the last session, and readily av
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ca1e74235d883c444bc37d02cb8f57f3
https://eprints.whiterose.ac.uk/92197/3/ED-15%20-%20IJED%20submission%20-%20Revision%202.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/92197/3/ED-15%20-%20IJED%20submission%20-%20Revision%202.pdf
Despite research supporting the effectiveness of evidence-based interventions in the treatment of eating disorders, those interventions are under-utilised in routine clinical practice, possibly due to clinicians' concerns about delivering the relevan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b4cec3b7daf4a5caffad5a05da75531b
https://eprints.whiterose.ac.uk/94456/2/WRRO_94456.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/94456/2/WRRO_94456.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.