Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Moultrie I"'
The creation of new products that satisfy both the needs of customers and of the company is widely acknowledged as an important contributor to a firm's ongoing success. In principle, the design process, as part of the wider new product development (N
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ce23c492991d049d84661464ac7ac993
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moultrie, I. E. F.
Publikováno v:
Charity Organisation Quarterly, 1939 Jan 01. 13(1), 59-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44373148
Autor:
Moultrie, I. E. F.
Publikováno v:
Charity Organisation Quarterly, 1938 Oct 01. 12(4), 240-242.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44373133
Autor:
MURKLAND, S. S., BILLINGSLEY, A.S, DORLAND, LUKE, ALEXANDER, S. C., MILLER, M. M., PLATT, JOSEPH, SPENCER, P. S., MAYS, P. H., CHRESFIELD, JAS A., HEMPSTEAD, T., MILLER, W. L., BATES, J. H., HUNTER, H. H., LYON, C. A, MOULTRIE, I., MILLER, M. R., CARR, WM. T., WILLIAMS, JOSEPH, CRIMES, RUTH A.
Publikováno v:
Presbyterian (Philadelphia, PA 1831-1874, 1876); 8/21/1869, Vol. 39 Issue 34, p3-3, 1/9p