Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Moulis, S."'
Publikováno v:
Nutrients
Nutrients, MDPI, 2019, 11 (2), pp.237. ⟨10.3390/nu11020237⟩
Volume 11
Issue 2
Nutrients, Vol 11, Iss 2, p 237 (2019)
Nutrients, 2019, 11 (2), pp.237. ⟨10.3390/nu11020237⟩
Nutrients, MDPI, 2019, 11 (2), pp.237. ⟨10.3390/nu11020237⟩
Volume 11
Issue 2
Nutrients, Vol 11, Iss 2, p 237 (2019)
Nutrients, 2019, 11 (2), pp.237. ⟨10.3390/nu11020237⟩
The flavone apigenin and the mycotoxin zearalenone are two major compounds found in the human diet which bind estrogen receptors (ERs), and therefore influence ER activity. However, the underlying mechanisms are not well known. To unravel the molecul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::59629dce56fc369bbea4e65a51b6bc7b
https://hal-univ-rennes1.archives-ouvertes.fr/hal-02061971
https://hal-univ-rennes1.archives-ouvertes.fr/hal-02061971
Autor:
Moulis, S.
Publikováno v:
Nos Oiseaux. sep2017, Vol. 64 Issue 3, p188-188. 1/3p.
Autor:
Moulis, S.
Publikováno v:
Nos Oiseaux. sep2017, Vol. 64 Issue 3, p187-187. 1p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.