Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Moulin CJA"'
Autor:
Pauly-Takacs, K, Moulin, CJA
This paper presents the performance of a young amnesic person (CJ) in the DRM task. CJ was found to be sensitive to the DRM manipulation at a level comparable to controls in recognition and at a level higher than controls in free recall. Detailed ana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a72a9efd6ea31f1396d88a5ca96b417d
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/6851/1/RetainedAbilityToExtractGistInChildhood-acquiredAmnesiaAM-PAULY-TAKACS.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/6851/1/RetainedAbilityToExtractGistInChildhood-acquiredAmnesiaAM-PAULY-TAKACS.pdf
Fractionating controlled memory processes and recall of context in recognition memory: a case report
Autor:
Pauly-Takacs, K, Moulin, CJA
Recollection has been described as both a recognition memory judgment requiring cognitive control and the ability to retrieve contextual information about a prior occurrence. At the core of this article is the question whether or not these two subcom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3040efefc02ce9655274cef02f06414f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.