Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mouka E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saridakis, I.E. Mouka, E.
This paper reports on a large-scale study on how “enemies” are linguistically constructed by Greece's radical right. The research combines corpus linguistics approaches and insights from critical discourse analysis, with the aim of analysing the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::ac851a95c3fcc873458007decdad8527
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993111
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kougialis, S., Skopelitis, E., Levisianou, D., Zervou, A., Gialernios, T., Kosmas, N., Mouka, E., Galanopoulou, A., Mpilinis, H., Polydorou, A.
Publikováno v:
In Atherosclerosis (Supplements) (Component) June 2011 12(1):27-27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MacLellan A; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Pennington CR; School of Psychology, Aston University, Birmingham B4 7ET, UK., Lawrence N; Department of Psychology, University of Exeter, Exeter EX4 4QG, UK., Westwood SJ; Department of Psychology, Kings College London, London WC2R 2LS, UK., Jones A; School of Psychology, Liverpool John Moores University, Liverpool L2 2QP, UK., Slegrova A; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Sung B; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Parker L; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Relph L; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Miranda JO; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK., Shakeel M; School of Psychology, Aston University, Birmingham B4 7ET, UK., Mouka E; School of Psychology, Aston University, Birmingham B4 7ET, UK., Lovejoy C; Department of Psychology, University of Exeter, Exeter EX4 4QG, UK., Chung C; Department of Psychology, University of Exeter, Exeter EX4 4QG, UK., Lash S; Department of Psychology, University of Exeter, Exeter EX4 4QG, UK., Suhail Y; Department of Psychology, Kings College London, London WC2R 2LS, UK., Nag M; Department of Psychology, Kings College London, London WC2R 2LS, UK., Button KS; Department of Psychology, University of Bath, Bath BA2 7AY, UK.
Publikováno v:
Royal Society open science [R Soc Open Sci] 2024 Dec 11; Vol. 11 (12), pp. 241657. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 11 (Print Publication: 2024).