Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Motte, M"'
Autor:
Blind, N., Shinde, M., Dinis, I., Restori, N., Chazelas, B., Fusco, T., Guyon, O., Kuehn, J., Lovis, C., Martinez, P., Motte, M., Sauvage, J. -F., Spang, A.
Publikováno v:
Proceedings Volume 13097, Adaptive Optics Systems IX; 130976U (2024)
RISTRETTO is the evolution of the original idea of coupling the VLT instruments SPHERE and ESPRESSO \cite{lovis_2016a}, aiming at High Dispersion Coronagraphy. RISTRETTO is a visitor instrument that should enable the characterization of the atmospher
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08052
Publikováno v:
Check List, Vol 3, Iss 2, Pp 141-142 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9eebfa6b3c064d7694bb291bed6f21cc
Autor:
Jackson, Kathryn J., Schmidt, Dirk, Vernet, Elise, Blind, N., Shinde, M., Dinis, I., Restori, N., Chazelas, B., Fusco, T., Guyon, O., Kühn, J., Lovis, C., Martinez, P., Motte, M., Sauvage, J.-F., Spang, A.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; August 2024, Vol. 13097 Issue: 1 p130976U-130976U-13, 12966638p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gassama, S., Garmendia, A., Lejeune, F.X., Boudot de la Motte, M., Louapre, C., Papeix, C., Maillart, E., Roux, T.
Publikováno v:
In Revue Neurologique November 2023 179(9):1035-1038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revue Neurologique September 2022 178(7):742-744
Autor:
Motte, M��d��ric, Pham, Huy��n
With the emergence of new online channels and information technology, digital advertising tends to substitute more and more to traditional advertising by offering the opportunity to companies to target the consumers/users that are really interested b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::28213411893fecb87dd621b9d008c46c