Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Motsoeneng, Molefi"'
Autor:
Motsoeneng, Molefi1 smotsoen@cut.ac.za
Publikováno v:
Pakistan Journal of Psychological Research. 2024, Vol. 9 Issue 1, p111-122. 12p.
Publikováno v:
EUREKA: Social and Humanities. :48-57
The aim of this paper is to design an intervention strategy to enhance Technical Vocational Education and Training (TVET) entrepreneurship education (EE) lecturers’ knowledge of content and teaching. The objective of the study involved unpacking th
Autor:
Motsoeneng, Molefi
Publikováno v:
EUREKA: Social and Humanities. :112-118
This study examines the experiences, fear of being killed, and reactions towards accusations of elderly women, accused of witchcraft. The respondents were elderly women with an average age of 65 years who had retired in rural South Africa. They respo
Autor:
Motsoeneng, Molefi1 smotsoen@cut.ac.za
Publikováno v:
FWU Journal of Social Sciences. Spring2021, Vol. 15 Issue 1, p132-142. 11p.
Autor:
Motsoeneng MOLEFİ
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 12 264-271
International e-Journal of Educational Studies
International e-Journal of Educational Studies
The study explores the experiences of secondary school teacher-directed violence. Violence directed at teachers can have a negative attitude towards their job, as well as not performing to expectations. Thus, it is important to increase knowledge reg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::267b6c2e866f6004f68c0a9388b547cf
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iejes/issue/73263/1194082
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iejes/issue/73263/1194082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Motsoeneng, Molefi
Publikováno v:
EUREKA: Social & Humanities; 2022, Issue 5, p76-83, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Innovation & Entrepreneurship; 2015, p120-125, 6p