Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Motivating factor"'
Analysis of the influence of motivation on career management using the two-factor theory of Herzberg
Publikováno v:
Хабаршысы. Экономика сериясы, Vol 143, Iss 1, Pp 123-135 (2023)
The motivation theories play an important role in forming the human resource management system. Especially in modern organizations, Herzberg’s two-factor theory of motivation can be used to study and create a motivation system. Purpose: This articl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfcf8099e320438192730f1dcadd2e88
Publikováno v:
ЖЕНЩИНА В РОССИЙСКОМ ОБЩЕСТВЕ / Women in Russian Society. (4):24-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=772969
Publikováno v:
Osaka City Medical Journal. 68(2):73-80
Background : Receiving feedback on the results of cognitive function tests is an effective motivating factor for producing dementia-preventive behavior, but the association between receiving feedback on the results of automated cognitive function tes
Autor:
Sroka, Mariola
Publikováno v:
Journal of Modern Management Process. 2(2):36-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=768937
Autor:
Kumar Bhatta, Yasuo Ohe
Publikováno v:
Tourism and Hospitality
Volume 1
Issue 1
Pages 3-40
Volume 1
Issue 1
Pages 3-40
This study reviews the published quantitative literature in agritourism from the supply, demand, and both supply- and demand-side perspectives to determine the implications for agritourism in developing countries. A total of 85 quantitative papers we
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vestnik MGSU, Iss 10, Pp 1107-1114 (2017)
Subject: the paper describes the research results on validation of a rural settlement developmental model. The basic methods and approaches for solving the problem of assessment of the urban and rural settlement development efficiency are considered.
В статье рассмотрены основные этапы принятия решения о покупке турпродукта. Автор выделила группы туристов по классификации и их желан
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::605559953569836732e01c3b47ecdacc
Autor:
Sokolova, G.P.
Соколова Галина Павловна, доцент кафедры машиноведения и инженерной графики, кандидат педагогических наук, доцент, Казанский националь
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::ce55f9c1ed9c59e60928b1c5f76916a0
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30613
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30613
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.