Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Motivated Strategies for Learning Questionnaire"'
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 45, Iss 1, Pp e1-e13 (2024)
Foundation programmes provide an alternate access route for prospective students whose prior academic results exclude direct entry to undergraduate studies. Bridging courses within foundation programmes address gaps in prior knowledge while developin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5ad64c9bd0346509db6961163693d81
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 141(1):160-173
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=987673
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The role of self-regulated learning (SRL) in achieving academic success has been widely investigated for campus-based college students. However, research on online learners’ SRL is limited, while the number of online learners has been increasing tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da09bf71acfd4f4490aa60471fa17fa4
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 1, p 154 (2023)
The COVID-19 pandemic has greatly changed medical education, and medical trainees’ self-regulation has become more emphasized. In Japan, the concept of self-regulated learning has not been fully applied in health profession education due to a lack
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc34f7b287b64f3683261f010a3cf8ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Anales de Psicología v.38 n.2 2022
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
A challenge in advancing research into self-regulated learning in general, and gender differences in particular, is related to the measurement of various components and self-regulatory processes of it. Therefore, this study aims to adapt into Spanish
Publikováno v:
The Journal of Developing Areas, 2016 Jan 01. 50(5), 537-545.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26415619