Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Mothes C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Knobloch-Westerwick, S, Mothes, C, Johnson, B K, Westerwick, A & Donsbach, W 2015, ' Political online information searching before the 2013 German federal election: Confirmation bias, source credibility, and attitude impacts ', Journal of Communication, vol. 65, no. 3, pp. 489-511 . https://doi.org/10.1111/jcom.12154
International Communication Association
Knobloch-Westerwick, S, Mothes, C, Johnson, B K, Westerwick, A & Donsbach, W 2015, ' Political online information searching before the 2013 German federal election: Confirmation bias, source credibility, and attitude impacts ', Paper presented at International Communication Association, 1/01/15-1/01/15 .
Journal of Communication, 65(3), 489-511. Wiley-Blackwell
International Communication Association
Knobloch-Westerwick, S, Mothes, C, Johnson, B K, Westerwick, A & Donsbach, W 2015, ' Political online information searching before the 2013 German federal election: Confirmation bias, source credibility, and attitude impacts ', Paper presented at International Communication Association, 1/01/15-1/01/15 .
Journal of Communication, 65(3), 489-511. Wiley-Blackwell
Before the 2013 German federal election, 121 participants completed a 2-session online study (which paralleled a U.S. study before the 2012 presidential election). They browsed online search results pertaining to 4 political issues while selective ex
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berthet, C, Raguin, O, Chalon, S, Tizon, X, Serrière, S, Provent, P, Hillairet de Boisferoni, M, Serini, G, Vercouillie, J, Mothes, C, Gourand, F, Barré, L, Guilloteau, D, Blom, P, Hoflack, J, Genne, P.
Publikováno v:
American Association for Cancer Research
American Association for Cancer Research, Apr 2017, Washington, France
American Association for Cancer Research, Apr 2017, Washington, France
LDM TEP; International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::42917e437bec60ef8722dd32038217d2
https://normandie-univ.hal.science/hal-02386511
https://normandie-univ.hal.science/hal-02386511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Publizistik und gesellschaftliche Verantwortung ISBN: 9783658047030
Publizistik und gesellschaftliche Verantwortung: Festschrift für Wolfgang Donsbach, 199-211
STARTPAGE=199;ENDPAGE=211;TITLE=Publizistik und gesellschaftliche Verantwortung
Publizistik und gesellschaftliche Verantwortung: Festschrift für Wolfgang Donsbach, 199-211
STARTPAGE=199;ENDPAGE=211;TITLE=Publizistik und gesellschaftliche Verantwortung
Early theorists framed public opinion as an emergent product of broad discussion - emanating ideally from a debate open to wide popular participation, free-flowing and uncensored, and well-informed (Lasswell 1941; Price 1992; Price/Neijens 1997). How
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::84ade1830115866a06bf8908da74ab9a
https://hdl.handle.net/11245/1.437062
https://hdl.handle.net/11245/1.437062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.