Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Mota, Fernanda P."'
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2020 53(2):17487-17492
Publikováno v:
Educação, Vol 41, Iss 2, Pp 280-288 (2018)
Este trabalho tem por objetivo apresentar algumas considerações sobre as noções de bons encontros, acontecimento e superfície no âmbito da filosofia da educação. Trata-se de uma pesquisa de caráter bibliográfico, fundamentada na construçã
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77e768f6a818422384c89af4c6f97dae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mota, Fernanda P., Steffens, Cristiano R., Adamatti, Diana F., Botelho, Silvia S. Da C, Rosa, Vagner
Publikováno v:
Journal of Simulation; Feb2023, Vol. 17 Issue 1, p17-31, 15p
Autor:
Mota, Fernanda P., Born, Míriam B., Gonçalves, Matheus, Farias, Giovani P., Leitzke, Bruna S., de Aguiar, Marilton S., Adamatti, Diana Francisca
Publikováno v:
1st conference GAMA Days 2021
1st conference GAMA Days 2021, Frédéric Amblard; Kevin Chapuis; Alexis Drogoul; Benoit Gaudou; Dominique Longin; Nicolas Verstaevel, Jun 2021, Toulouse (Online), France
1st conference GAMA Days 2021, Frédéric Amblard; Kevin Chapuis; Alexis Drogoul; Benoit Gaudou; Dominique Longin; Nicolas Verstaevel, Jun 2021, Toulouse (Online), France
International audience; Our main contribution in this research is to make a comparison between the functionalities of the tools GAMA and Google Earth. The main objective of this work is to identify and evaluate which of the tools would be more adequa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::00b0ac1c8c0aa917c0904f1b79baf193
https://hal-univ-tlse3.archives-ouvertes.fr/hal-03518115
https://hal-univ-tlse3.archives-ouvertes.fr/hal-03518115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.