Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Mostafa, Mostafa G. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Real-time rendering of large terrains has several important applications. Hence, many methods have been devised to solve this problem. The main challenge for such methods is to deal with a large terrain dataset and maintain interactive frame rates. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::cad47e209a8b596ff1e43152ad7b154c
http://hdl.handle.net/11025/11922
http://hdl.handle.net/11025/11922
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 5/9/2016, p215-221, 7p
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 5/9/2016, p180-184, 5p
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 5/9/2016, p127-132, 6p
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 5/9/2016, p107-113, 7p