Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Moss, Wendy"'
Publikováno v:
Teaching in Lifelong Learning: A Journal to Inform and Improve Practice, Vol 1, Iss 2, Pp 14-23 (2009)
The diversity of Adult and Community Learning (ACL) provision and the particular nature of its workforce are important elements in any deliberation around the planning, access to and take-up of professional development of ACL teaching staff. One of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9a15c9ef4b247c6bea7e274529da983
Publikováno v:
InnovAiT; Apr2023, Vol. 16 Issue 4, p179-187, 9p
Autor:
Moss, Wendy Kay
My exploration of Cajun song, from its origins as a French ballade into popular American song, will reveal the musical characteristics of Cajun music. My study's purpose is to increase ones understanding of the history of Cajun song and its music, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::78dfdd4b0b61664235e4f45da986aa16
Autor:
Moss, Wendy L., Scheiffele, Wendy A.
Publikováno v:
Child Psychiatry & Human Development. Winter94, Vol. 25 Issue 2, p85-96. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moss, Wendy L.
Publikováno v:
Journal of Child and Adolescent Group Therapy; June 1992, Vol. 2 Issue: 2 p93-104, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.