Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Moss, Alicia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2014, Vol. 44 Issue 7, p1695-1707. 13p. 5 Charts.
Preschoolers' (60 boys and 64 girls, M age = 50.73 months) affiliations with prosocial peers were observed in naturally occurring interactions and then examined in relation to positive and negative emotionality within their peer interactions one seme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::a0bf01416b3966b6d9765cf5e56a32b6
https://europepmc.org/articles/PMC3466482/
https://europepmc.org/articles/PMC3466482/
Autor:
Fabes RA; School of Social and Family Dynamics, Arizona State University, Tempe, AZ, USA. rfabes@asu.edu, Hanish LD, Martin CL, Moss A, Reesing A
Publikováno v:
The British journal of developmental psychology [Br J Dev Psychol] 2012 Nov; Vol. 30 (Pt 4), pp. 569-85. Date of Electronic Publication: 2012 Jan 16.