Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Moskal, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Comparative and International Education Society (CIES) 65th Annual Conference
Panel Session on ‘Education, Culture and Learning in Response to Conflict and Protracted Crisis’ at the Annual CIES Conference 2021. Chaired by Moskal, five papers addressed both the lived experiences and actions - in policy and practice - in con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2dfadc53004edb84f4c9eec16122ef3a
https://eprints.gla.ac.uk/241728/1/241728.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/241728/1/241728.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Project Report. Durham, Plymouth and Strathclyde Universities.
Young people talked about several factors that were important to their sense of identity. Some key dimensions of their identities were related to being young migrants, their nationality and transnational relationships with family and friends and also
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::b3030d8572bc08a622f8be4f57c4e6b8
http://dro.dur.ac.uk/26873/
http://dro.dur.ac.uk/26873/