Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Mortimer, Niall"'
Autor:
Mortimer, Niall Patrick
Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is a neurodevelopmental disorder with an estimated heritability of around 70%. In order to fully understand ADHD biology it is necessary to incorporate multiple different types of research. In this thes
Autor:
Tropea, Daniela, Mortimer, Niall, Bellini, Stefania, Molinos, Ines, Sanfeliu, Albert, Shovlin, Stephen, McAllister, Donna, Gill, Michael, Mitchell, Kevin, Corvin, Aiden
Publikováno v:
In Neuroscience Letters 16 May 2016 621:111-116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mortimer, Niall Patrick
Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is a neurodevelopmental disorder with an estimated heritability of around 70%. In order to fully understand ADHD biology it is necessary to incorporate multiple different types of research. In this thes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______713::46c01da8aef7038560834f482282674c
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bvb:20-opus-236265
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bvb:20-opus-236265
Autor:
Mortimer, Niall, Sánchez-Mora, Cristina, Rovira, Paula, Vilar-Ribó, Laura, Richarte, Vanesa, Corrales, Montse, Fadeuilhe, Christian, Rivero, Olga, Lesch, Klaus-Peter, Casas, Miguel, Ramos-Quiroga, Josep Antoni, Artigas, María Soler, Ribasés, Marta
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology December 2020 41:160-166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.