Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Mortimer, Eduardo Fleury"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education; Mar2024, Vol. 42 Issue 1, p54-72, 19p
Autor:
Silva, Heslley Machado, Mortimer, Eduardo Fleury, Gibram, Daiana Evilin, Santos, Aladir Horacio dos, Carvalho, Graca S.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 25 July 2015 197:780-787
Publikováno v:
Educação & Sociedade, Vol 21, Iss 72, Pp 153-173 (2000)
Este trabalho discute, no contexto da teoria sociocultural, alguns elementos que constituem a dinâmica discursiva de uma sala de aula em que a escrita e as normas ortográficas são objetos de ensino-aprendizagem. O vídeo foi usado na coleta de dad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e1355b1b8b84f8985a3fc1e914d67bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silva, Heslley Machado, Mortimer, Eduardo Fleury, Díaz, Martín Andrés, Belloso, Gabriela Varela, Carvalho, Graça S.
The plural features of society can be perceived in education through the analysis of school curricula. This paper analyses curricula from three Latin American countries with different links between State and Religion: Argentina constitution refers Ca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::db5615f1ca926282598e32dedee0d717