Zobrazeno 1 - 10
of 316
pro vyhledávání: '"Mortgage credit"'
Autor:
NURHUDA NIZAR, Zulkefly Abdul Karim
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business, Vol 23, Iss 2, Pp 155-172 (2021)
This study investigates the relationship between household credit and banking stability in Malaysia using a sample of 37 commercial banks spanning the period from 2008 to 2015. In analyzing household credit’s influence on the Malaysian banking sect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc93870749574297a55137561ea373c5
Publikováno v:
Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова, Vol 17, Iss 6, Pp 18-29 (2020)
Digital-marketing market is growing exponentially. There are a lot of services, platforms and technologies that are used for business promotion. While 10 years ago only Google and Facebook were available, today we can see thousands of various solutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/710f93dfcff74297b5321221429278ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecos de Economía, Vol 22, Iss 47, Pp 38-57 (2019)
Mortgage credit is recognized in Colombia as one of the most used tools to obtain homeownership. This research identifies the main determinants of mortgage credit and estimates the influence of factors such as education, income and employment in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/477a317f015b48ae90b47ef7d5deb301
Autor:
Bartoszewicz, Artur
Publikováno v:
Studia z Polityki Publicznej / Public Policy Studies. 22(2):27-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=802037
Autor:
Dudaš Atila I.
Publikováno v:
Zbornik Radova: Pravni Fakultet u Novom Sadu, Vol 53, Iss 3, Pp 975-996 (2019)
The traditional concept of consumer law relies on the so-called information paradigm. It postulates the ability of consumers to make rational choices if they are provided with all the necessary information as well as the required level of transparenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdfc34b1b3cc48bfb97222896aeca64a
Autor:
M. Elvira Mendez-Pinedo
Publikováno v:
Juridical Tribune, Vol 8, Iss 2, Pp 564-584 (2018)
The Directive 2014/17/EU on mortgage credit agreements for real estate properties (Mortgage Credit Directive or MCD) reflects the classic tension in the European Union (EU) between the goal of attaining a European single mortgage credit market and th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5768c0be605a463e8cd3278e8ec5667b
Autor:
Oleg E. Gordienov
Publikováno v:
Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова, Vol 0, Iss 2, Pp 57-63 (2018)
The article investigates the wording of the category ‘credit’. It enumerates key features of the credit. On the basis of distinguishing characteristics the field of consumer credit was identified. The broad interpretation of consumer credit was p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f00b3d08f9a4554b07a4d6bed5f30ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.