Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Mortazavi, Zahra"'
Autor:
Mortazavi, Zahra Sadat, Zandifar, Alireza, Ub Kim, Jorge Du, Tierradentro-García, Luis Octavio, Shakarami, Mehrnaz, Zamharir, Farzam Dashti, Hadipour, Maryam, Oustad, Marjan, Shafiei, Elham, Tara, Seyedeh Zahra, Shirani, Peyman, Asadi, Hamed, Vossough, Arastoo, Saadatnia, Mohammad
Publikováno v:
In World Neurosurgery July 2023 175:e492-e504
Publikováno v:
In Applied Soft Computing Journal March 2018 64:126-137
Publikováno v:
Journal of Genetic Resources; 2024, Vol. 10 Issue 1, p9-19, 11p
Autor:
Hamzeii, Elham Khadem, Mortazavi, Zahra, Najafivosough, Roya, Haghgoo, Hojjat Allah, Mortazavi, Saideh Sadat
Publikováno v:
Archives of Rehabilitation; Apr2023, Vol. 24 Issue 1, p28-40, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mortazavi,Zahra, Bahrmand,Ahmadreza, Sakhaee,Fatemeh, Hosseini Doust,Reza, Vaziri,Farzam, Siadat,Seyed Davar, Fateh,Abolfazl
Publikováno v:
Infection and Drug Resistance.
Zahra Mortazavi,1 Ahmadreza Bahrmand,2 Fatemeh Sakhaee,2 Reza Hosseini Doust,1 Farzam Vaziri,2,3Seyed Davar Siadat,2,3Abolfazl Fateh2,31Department of Microbiology, Faculty of Advance Science, Tehran Medical Science, Islamic Azad University, Tehran, I
Autor:
Mortazavi, Zahra, Haghgoo, Hojjat Allah, Gohari, Nasrin, Bakhtiari, Kimia, Khazaei, Salman, Mortazavi, Saideh Sadat
Publikováno v:
Journal of Sleep Sciences; Jul2021, Vol. 6 Issue 3/4, p79-84, 6p
Publikováno v:
Journal of the Iranian Chemical Society; 20220101, Issue: Preprints p1-6, 6p
Autor:
mortazavi, Zahra, mortazavi, Saideh
Publikováno v:
BMJ Open
Background and aims EBP as conscientious and clear use is considered the best evidence in making decisions about patients. The auditory-verbal approach is a communication model through which parents and professionals can identify the deaf children. A