Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Morschheuser Petra"'
Autor:
Redler Joern, Morschheuser Petra
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 52, Iss 2, Pp 26-45 (2024)
Monitoring the reputation of Higher Education Institutions is a key challenge. Despite decades of research and theory in Higher Education marketing addressing this issue, a definitive method for capturing and monitoring reputation of such institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4bdad27df3847fb884f075745ea66fe
Autor:
Morschheuser Petra, Redler Joern
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 18, Iss 4, Pp 1-35 (2015)
Reputation Management deals with establishing, maintaining and strengthening a positive reputation for an object in order to build trust, commitment and lasting relationships. Positive reputation is considered a major intangible asset of companies as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd4f4a8e54c2497da7fa848e6649c08d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morschheuser, Petra
Publikováno v:
Pädagogische Hochschulentwicklung; 2016, p57-68, 12p