Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Morsan, Valentina"'
The use of chronological or/and corrected age administering BSITD-III in preterm children was investigated in a sample of preterm infants and full-term infants. BSITD-III was administered at 12 months corrected age. The performance scores for the thr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c2a6ab68054a69e8c3ab487053ffba87
http://hdl.handle.net/11368/2837138
http://hdl.handle.net/11368/2837138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study focused on the prototypical-exemplar categorization dichotomy in pre-school and school-aged children considering 4-11 years old children: categorization at 4 to 5 years of age mainly relied on Perceptual /Descriptive features, and conceptu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1119::43dfffac61dbe13be0d385719c1b0b88
https://hdl.handle.net/10077/10542
https://hdl.handle.net/10077/10542
Lo scopo di questa rassegna è quello di presentare i risultati della ricerca sulle conseguenze della Procreazione Medicalmente Assistita (PMA) sulla genitorialità. Dopo aver introdotto l'argomento con una spiegazione delle implicazioni che tali tec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::208e63466c6af57fa93b5f70319690e2
http://hdl.handle.net/11368/1915141
http://hdl.handle.net/11368/1915141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia; 2013, Vol. 36 Issue 4, p363-378, 16p