Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Morrison SC"'
Background Previous research shows considerable variation in pre-registration paediatric podiatry curricula, and thus the clinical skills realised prior to graduation. Whilst pre-registration training is guided by regulatory bodies, these high level
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ada1616a16910ab7bec8e95eeefff2d2
https://eprints.keele.ac.uk/11425/1/s12909-022-03138-8.pdf
https://eprints.keele.ac.uk/11425/1/s12909-022-03138-8.pdf
Publikováno v:
Journal of Child Health Care; Jun2020, Vol. 24 Issue 2, p221-232, 12p
Publikováno v:
Medical Journal of Australia. 159:348-351
OBJECTIVE To gauge the measure of support among clinical teaching staff for the University of Queensland's proposals to introduce a four-year graduate entry integrated medical curriculum. SETTING The three largest teaching hospitals of the University
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatric Physical Therapy; 2012 Spring, Vol. 24 Issue 1, p46-50, 5p
Autor:
Hagerty RD, Phelan MP, Morrison SC, Hatem SF, Hagerty, R Daniel, Phelan, Michael P, Morrison, Stuart C, Hatem, Stephen F
Publikováno v:
Emergency Radiology; Jan2008, Vol. 15 Issue 1, p71-75, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.