Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Morrison KD"'
Autor:
Marchant, R, Richer, S, Boles, O, Capitani, C, Courtney-Mustaphi, CJ, Lane, P, Prendergast, ME, Stump, D, De Cort, G, Kaplan, JO, Phelps, L, Kay, A, Olago, D, Petek, N, Platts, PJ, Punwong, P, Widgren, M, Wynne-Jones, S, Ferro-Vázquez, C, Benard, J, Boivin, N, Crowther, A, Cuní-Sanchez, A, Deere, NJ, Ekblom, A, Farmer, J, Finch, J, Fuller, D, Gaillard-Lemdahl, MJ, Gillson, L, Githumbi, E, Kabora, T, Kariuki, R, Kinyanjui, R, Kyazike, E, Lang, C, Lejju, J, Morrison, KD, Muiruri, V, Mumbi, C, Muthoni, R, Muzuka, A, Ndiema, E, Kabonyi Nzabandora, C, Onjala, I, Schrijver, AP, Rucina, S, Shoemaker, A, Thornton-Barnett, S, van der Plas, G, Watson, EE, Williamson, D, Wright, D
East African landscapes today are the result of the cumulative effects of climate and land-use change over millennial timescales. In this review, we compile archaeological and palaeoenvironmental data from East Africa to document land-cover change, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::fe4ae97d9ea432942fae16cfd6bc0b69
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/283327
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/283327
The opportunities and challenges of using digital learning environments in educational organizations
Publikováno v:
Reimagining the purpose of schools and educational organisations: developing critical thinking, agency, beliefs in schools and educational organisations, 161-172
STARTPAGE=161;ENDPAGE=172;TITLE=Reimagining the purpose of schools and educational organisations: developing critical thinking, agency, beliefs in schools and educational organisations
STARTPAGE=161;ENDPAGE=172;TITLE=Reimagining the purpose of schools and educational organisations: developing critical thinking, agency, beliefs in schools and educational organisations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4fd975dca342e02e4c20cfadf70c01d3
https://pure.buas.nl/en/publications/c5fffd3f-a16f-4202-9ccb-c5782e18420e
https://pure.buas.nl/en/publications/c5fffd3f-a16f-4202-9ccb-c5782e18420e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marchant, R, Richer, S, Boles, O, Capitani, C, Courtney-Mustaphi, CJ, Lane, P, Prendergast, ME, Stump, D, De Cort, G, Kaplan, JO, Phelps, L, Kay, A, Olago, D, Petek, N, Platts, PJ, Punwong, P, Widgren, M, Wynne-Jones, S, Ferro-Vázquez, C, Benard, J, Boivin, N, Crowther, A, Cuní-Sanchez, A, Deere, NJ, Ekblom, A, Farmer, J, Finch, J, Fuller, D, Gaillard-Lemdahl, MJ, Gillson, L, Githumbi, E, Kabora, T, Kariuki, R, Kinyanjui, R, Kyazike, E, Lang, C, Lejju, J, Morrison, KD, Muiruri, V, Mumbi, C, Muthoni, R, Muzuka, A, Ndiema, E, Kabonyi Nzabandora, C, Onjala, I, Schrijver, AP, Rucina, S, Shoemaker, A, Thornton-Barnett, S, Van Der Plas, G, Watson, EE, Williamson, D, Wright, D
East African landscapes today are the result of the cumulative effects of climate and land-use change over millennial timescales. In this review, we compile archaeological and palaeoenvironmental data from East Africa to document land-cover change, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed7e324b36bcebf847657f3eba77ab7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.