Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Morrish, Wendy"'
Publikováno v:
Transforming Government: People, Process and Policy, 2012, Vol. 6, Issue 4, pp. 380-391.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17506161211267446
Publikováno v:
The American Journal of Nursing, 2013 Jan 01. 113(1), 47-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23461374
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Patient Safety; 20240101, Issue: Preprints
Publikováno v:
SAGE Open Medicine; 2016, Vol. 4, p1-9, 9p
Publikováno v:
Transforming Government; 2012, Vol. 6 Issue 4, p380-391, 12p
Autor:
Rebecca Spitzmiller, Rebecca Grimes, Lee Arbetman, David McQuoid-Mason, Ulviyya Mikayilova, Lamiya Sharafkanova, Vitaly Radsky, Jeff Giddings, Arpeeta Mizan, Rolf Gollob, Lucia Madlenakova, Harrison Belley, Angeliki Aroni, Rosa Tedjabuwana, Hesti Septianita, Leni Widi Mulyani, John Lunney, Sean Arthurs, Chris Malcolm, Ramona Biholar, Bruce A. Lasky, Wendy Morrish, Stephen A. Rosenbaum, Bebs Chorak, Chigizori Ojiaka, Boubacar Tall, Coline Bruintjies, Nancy Flowers, A Gascón-Cuenca, Rainer Adam, Pimrapaat Dusadeeisariyakul, Ben Fourniotis, Seda Gayreti, Ted Huddlestone, Richard Grimes, Margaret Fisher, Judy Zimmer, Mary C. Larkin
The chapter provides a comparative-law perspective- specifically the US and Italian models - on legal, civic and legal educational cultures. In particular, it describes the content of a proposed course in Street Law, being taught for the first time i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::ae4fdedbfcd5efcd5e34910098e18f3c
https://hdl.handle.net/11590/349081
https://hdl.handle.net/11590/349081