Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Morris, Nancy S"'
Publikováno v:
In Academic Pathology October-December 2023 10(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Family Practice, Vol 7, Iss 1, p 49 (2006)
Abstract Background Inconsistent findings reported in the literature contribute to the lack of complete understanding of the association of literacy with health outcomes. We evaluated the association between literacy, physiologic control and diabetes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3927f751218a4eca904d1eeaf41e560f
Publikováno v:
BMC Family Practice, Vol 7, Iss 1, p 21 (2006)
Abstract Background Reading skills are important for accessing health information, using health care services, managing one's health and achieving desirable health outcomes. Our objective was to assess the diagnostic accuracy of the Single Item Liter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d8db83c8a534077b941bc2a6a5be057
Autor:
Morris, Nancy S1 nancy.morris@uvm.edu, MacLean, Charles D2 charles.maclean@vtmednet.org, Littenberg, Benjamin1,2 benjamin.littenberg@vtmednet.org
Publikováno v:
BMC Family Practice. 2006, Vol. 7, p49-8. 8p. 3 Charts.
Autor:
Morris, Nancy S1 nancy.morris@uvm.edu, MacLean, Charles D2 charles.maclean@vtmednet.org, Chew, Lisa D3 lchew@u.washington.edu, Littenberg, Benjamin1,2 benjamin.littenberg@vtmednet.org
Publikováno v:
BMC Family Practice. 2006, Vol. 7, p21-7. 7p. 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.