Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Morris, John T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morris, John T.1,2 (AUTHOR) john.morris@noaa.gov, Enochs, Ian C.1 (AUTHOR), Besemer, Nicole1,2 (AUTHOR), Viehman, T. Shay3 (AUTHOR), Groves, Sarah H.4 (AUTHOR), Blondeau, Jeremiah5,6 (AUTHOR), Ames, Cory4 (AUTHOR), Towle, Erica K.7 (AUTHOR), Grove, Laura Jay W.5 (AUTHOR), Manzello, Derek P.8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/15/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morris, John T.
Publikováno v:
PS: Political Science and Politics, 1998 Jun 01. 31(2), 204-208.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/420251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wallace, Tracey D., Morris, John T.
Publikováno v:
Computers Helping People with Special Needs
This paper describes the research and development of the SwapMyMood smartphone application designed to support use of evidence-based executive function strategies by people with traumatic brain injury. Executive dysfunction is a common sequela of tra
Autor:
Morris, John T.
This thesis explored custodial services in public schools throughout the Texas Panhandle in order to compile averages and establish the need for improved working conditions and compensation.
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc33291/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.