Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Morrice, Linda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morrice, Linda
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2017 Jul 01. 38(5), 597-609.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26783489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morrice, Linda1 (AUTHOR) l.m.morrice@sussex.ac.uk, Tip, Linda K.2 (AUTHOR), Brown, Rupert3 (AUTHOR), Collyer, Michael4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Youth Studies. Apr2020, Vol. 23 Issue 3, p388-405. 18p. 1 Chart.
Autor:
Morrice, Linda1 l.m.morrice@sussex.ac.uk
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Dec2021, Vol. 67 Issue 6, p851-869. 19p.
This is the final report of a multi-phased, eighteen-month-long research project assessing how educational interventions in Jordan have enabled access to quality education for Syrian and Jordanian students. The final report examines social cohesion i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d9627c2da78e76470b33ee56318d5c67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Overview: This report is concerned with Ministry of Education (MoE) run public schools. Drawing on quantitative evidence from the EMIS (2016/2017) and EGRA/EGMA (2017/2018) the report highlights findings across test performance and student resources
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ac88bf097fcead2218faf8bfe5cfc7cc