Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Morphew, Jason W"'
Investigating students' thinking in classroom tasks, particularly in science and engineering, is essential for improving educational practices and advancing student learning. In this context, the notion of Ways of Thinking (WoT) has gained traction i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.11654
Autor:
Subramaniam, Ravishankar Chatta, Borse, Nikhil, Bralin, Amir, Morphew, Jason W., Rebello, Carina M., Rebello, N. Sanjay
Reform documents advocate for innovative pedagogical strategies to enhance student learning. A key innovation is the integration of science and engineering practices through Engineering Design (ED)-based physics laboratory tasks, where students tackl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08224
Autor:
Le, Vy, Nissen, Jayson M., Tang, Xiuxiu, Zhang, Yuxiao, Mehrabi, Amirreza, Morphew, Jason W., Chang, Hua Hua, Van Dusen, Ben
In physics education research, instructors and researchers often use research-based assessments (RBAs) to assess students' skills and knowledge. In this paper, we support the development of a mechanics cognitive diagnostic to test and implement effec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.00009
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-19, 19p
Autor:
Morphew, Jason W.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-16, 16p
Autor:
Mestre, José P., Morphew, Jason W.
Publikováno v:
In Psychology of Learning & Motivation 2017 67:1-34
Autor:
Morphew, Jason W.1 (AUTHOR) jmorphew@purdue.edu, Silva, Mariana2 (AUTHOR), Herman, Geoffrey2 (AUTHOR), West, Matthew3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Jan2020, Vol. 34 Issue 1, p168-181. 14p. 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 6 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.