Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Morodo, Andy"'
Publikováno v:
RIED: Revista Iberoamericana de Educación a Distancia; ene2025, Vol. 28 Issue 1, p347-370, 24p
Publikováno v:
European Journal of Education; Jun2024, Vol. 59 Issue 2, p1-21, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, Manero, Borja, Morodo, Andy, Suñe-Soler, Núria, Henao Agudelo, Claudia
Este artículo describe el sistema Didascalia Virtual-Classroom, un entorno de realidad virtual inmersiva (ERVI) que permite a los docentes experimentar y reflexionar sobre cuestiones decisivas de la gestión eficaz de conflictos en el aula de secund
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1404::aa02e13d9ec141ef5cd570186661ddc5
https://ddd.uab.cat/record/270371
https://ddd.uab.cat/record/270371
Publikováno v:
Educación XX1; 2023, Vol. 26 Issue 1, p249-272, 24p
Autor:
Rovira-Esteva, Sara, Casas-Tost, Helena, Morodo, Andy, Paoliello, Antonio, Vargas-Urpi, Mireia
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona
Fundació Institut Confuci de Barcelona (Ref. A15); Departament de Traducció, d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental Nowadays the use of technologies is deeply embedded in the teaching and learning of foreign languages. Therefore, students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::f757f048455042cf432d8366508e86ff
https://ddd.uab.cat/record/241195
https://ddd.uab.cat/record/241195
Autor:
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, González Parera, Montserrat, Vall, Berta, Weise, Crista, Morodo, Andy
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona
Un estudi dut a terme per l'equip docent de l'assignatura del grau de Magisteri en Educació primària de la UAB "Aprenentatge i Desenvolupament" ha analitzat la importància que els estudiants del grau donen a aquesta assignatura, així com les difi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7a606fd0382d03925067c27827e91459
https://ddd.uab.cat/record/192775
https://ddd.uab.cat/record/192775
Autor:
Morodo, Andy
Publikováno v:
Revista Catalana de Pedagogia; 11 : 2017; p. 57-77
L'atenció a la diversitat requereix comprendre les diferents maneres d'aprendre que mostra l'alumnat per tal de poder oferir una resposta ajustada. En els últims anys, l'anàlisi de l'aprenentatge s'ha focalitzat en la identitat de l'aprenent (LI),
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.