Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mork, Sonja M."'
Autor:
Haug, Berit S., Mork, Sonja M.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2021 100
Autor:
Bergem, Ole Kristian, Björnsson, Julius Kristjan, Blömeke, Sigrid, Hatlevik, Ove Edvard, Jensen, Fredrik, Kaarstein, Hege, Kjærnsli, Marit, Mork, Sonja M., Nilsen, Trude, Olsen, Rolf Vegar, Rohatgi, Anubha
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/71257
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/71257/2/tjue_aar_med_timss_og_pisa_i_norge.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/71257/2/tjue_aar_med_timss_og_pisa_i_norge.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sørvik, Gard Ove, Mork, Sonja M.
Publikováno v:
Nordina: Nordic studies in science education
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/50550
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/50550/1/987-7437-1-PB.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/50550/1/987-7437-1-PB.pdf
Autor:
Ødegaard, Marianne, Möller Andersen, Hanne, Schoultz, Jan, Hultman, Glenn, Lund Nielsen, Birgitte, Löfgren, Ragnhild, Mork, Sonja M
Vi håper at dette heftet kan inspirere og at kodeskjemaet (i vedlegget) kan fungere som et redskap til å observere og analysere klasseromsinteraksjoner, enten man skal analysere videoopptak eller sitte og observere i klasserom. Explora er et ekte s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0a6e04d547e12f68cd856f3081a94e47
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-72711
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-72711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.