Zobrazeno 1 - 10
of 475
pro vyhledávání: '"Morimura, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gumaelius, L, Lee, Y, Morimura, K & Kolmos, A 2017, The role of entrepreneurial skills in engineering education : A case study performed in Denmark, Japan, Korea and Sweden . in J Bernardino, J Rocha & J C Quadrado (eds), Proceedings of the 45th SEFI Annual Conference 2017-Education Excellence for Sustainability, SEFI 2017 . European Society for Engineering Education SEFI, pp. 593-602, 45th Annual Conference of the European Society for Engineering Education, SEFI 2017, Angra do Heroismo, Terceira Island, Azores, Portugal, 18/09/2017 .
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The importance of teaching entrepreneurial skills has been on the agenda for several years. But how do engineering education institutes (EEIs) serve as institutions facilitating the learning of these skills? In this study, we compare four EEIs from f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4e1d657350dc03dacd37a326c55d4cb6
https://vbn.aau.dk/da/publications/3a520549-cbf4-4426-a458-12ecd0fafd8b
https://vbn.aau.dk/da/publications/3a520549-cbf4-4426-a458-12ecd0fafd8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.