Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Morhart, Felicitas"'
Autor:
Mikes, Anette, Morhart, Felicitas
Publikováno v:
In Management Accounting Research June 2017 35:66-82
Publikováno v:
In Journal of Consumer Psychology April 2015 25(2):200-218
Digital technology including social media challenge fundamental premises of luxury brands including exclusivity, status, authenticity, and sensory experiences. Digital luxury experiences differ from their offline counterparts and brought forward term
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::379d842abcc003afea40a97fead80721
Publikováno v:
Journal of Marketing. Sep2009, Vol. 73 Issue 5, p122-142. 21p. 4 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Morhart, Felicitas1 felicitas.morhart@inisg.ch, Henkel, Sven1 sven.henkel@unisg.ch, Herzog, Walter2,3 walter.herzog@unisg.ch
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jun2008, Vol. 48 Issue 2, p247-254. 8p. 1 Diagram.
Publikováno v:
On the Horizon, 2011, Vol. 19, Issue 3, pp. 217-225.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10748121111163922
Autor:
Lieven, Theo, Morhart, Felicitas
Publikováno v:
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 2010 Jan 01. 32(1), 39-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41922153
Autor:
Jenewein, Wolfgang, Morhart, Felicitas
Publikováno v:
Team Performance Management: An International Journal, 2008, Vol. 14, Issue 1/2, pp. 102-108.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13527590810860230
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2022, Vol. 50, p170-171. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.